1. Bendrosios nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Jūs”) ir Pardavėjo (toliau – “mes”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “el. parduotuvė”).
2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
Sutartis tarp Jūsų ir mūsų laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs el. parduotuvėje suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Patvirtinu užsakymą”.
Kiekviena sutartis, sudaryta tarp mūsų ir Jūsų, yra saugoma el. parduotuvėje.
3. Jūsų teisės
Jūs turite teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.
4. Jūs įsipareigojate
Priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą. Jeigu pasikeičia Jūsų registracijos formoje pateikti duomenys, Jūs privalote nedelsdamas juos atnaujinti.
Jūs, naudodamasis el. parduotuve, sutinkate su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalote jų laikytis.
5. Mūsų teisės
Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, galime be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis el. parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.
Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, galime laikinai arba iš viso nutraukti el. parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešę Jums. Mes galime vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.
6. Mes įsipareigojame
Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
Pristatyti Jūsų užsakytas prekes, Jūsų nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.
Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami pristatyti Jūsų užsakytos prekės, įsipareigojame Jums pasiūlyti analogišką prekę, o Jums atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus.
7. Prekių pristatymas
Prekes pristatome mes arba įgaliotas atstovas.
Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su mumis ar kurjerio darbuotoju patikrinti siuntos pristatytų prekių būklę.
Pastebėję siuntoje esančių daiktų išorinį pažeidimą (įlaužimą (-us), įlenkimą (-us), įbrėžimą (-us), korozijos pažeidimą (-us) ar pan.), turite teisę siuntoje esančių daiktų nepriimti ir apie tai mus kuo skubiau informuoti, o apie tokį faktą pažymėti siuntos važtaraštyje.
Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o Jūs pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturite.
8. Daiktų grąžinimas
Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, pagal kurias nurodoma, kad kokybiški kosmetikos gaminiai yra nekeičiama prekė.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame ją pakeisti analogiška preke, tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.
Produktas keičiamas tik tuo atveju, jeigu nebuvo pažeista pakuotė, produktas nebuvo naudojamas ar įsigytas su nuolaida.
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes nepriimame daikto grąžinimui.
9. Garintuvų garantinis aptarnavimas
Eterinių aliejų garintuvams taikoma garantija nuo gamybos defektų. Garantija netaikoma, jei bus pastebėti gedimai, kuriuos sukėlė mechaniniai pažeidimai, ardymo žymės, elektros įtampos svyravimai ir netinkamas įžeminimas, eksploatacija netinkamomis aplinkos sąlygomis, į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai. Garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai nuo pirkimo dienos. Jeigu garantiniu laikotarpiu naudojant prietaisą kilo problemų, kreipkitės į UAB Saflora biurą adresu Naugarduko g. 102, LT-03160 Vilnius, kad darbuotojai apžiūrėtų gaminį (kontaktinis el. paštas – info@saflora.lt). Nesant galimybei grąžinti prekę į garantinio aptarnavimo centrą asmeniškai, pirkėjas gali grąžinti ir atsiimti prekę pasinaudojant kurjerio arba pašto paslaugomis. Garantinio aptarnavimo atveju bus reikalaujama pirkimo įrodymo, taigi labai svarbu, kad kartu su šia instrukcija praneštumėte užsakymo numerį (arba sąskaitos faktūros numerį).
10. Atsakomybė
Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų registracijos formoje, mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.
Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.
Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Jūs patenkate į šiuos tinklalapius per el. parduotuvėje esančias nuorodas.
Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
11. Informacijos siuntimas
Mes visus pranešimus siunčiame Jūsų registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate el. parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.
12. Baigiamosios nuostatos
Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.